دپارتمان هنر و سینما

دپارتمان هنروسینما مؤسسه فرهنگی هنری شمارش معکوس برای صلح با رویکرد تربیت نیرو در جهت کارآفرینی، سعی بر آموزش و پرورش افراد در گرایش های متفاوت از هنرهای سینما دیجیتال و گرافیکی بصورت کاملا پروژه محور و به استناد استانداردهای روز آموزشی در دنیا را دارد. 

زیرگروه های آموزشی دپارتمان هنر و سینما

زیرگروه های آموزشی این گرایش بسیار گسترده می باشد از آموزش های نرم افزاری ( ساخت و تدوین ویدئو ،  موشن گرافیک ، صدا ، رتوش تخصصی عکس ) گرفته تا دوره هایی همچون کارگردانی، فیلم نامه نویسی، اجرا و گویندگی، فن بیان، عکاسی و تصویر برداری، نقد و بررسی و ... همه زیر گروه این گرایش می باشند که با توجه گستردگی گرایش، شغل های بسیاری را در بر می گیرد.

list item image

افترافکت

زمانبندی دوره جامع آموزش نرم افزار کاربردی افترافکت

list item image

پریمیر

زمانبندی دوره جامع آموزش نرم افزار کاربردی پریمیر و اصلاح رنگ

list item image

کارگردانی مستند

زمانبندی دوره تئوری و عملی کارگردانی مستند

list item image

فیلمبرداری

زمانبندی دوره عملی فیلمبرداری

list item image

گویندگی و فن بیان

زمانبندی دوره گویندگی و فن بیان

list item image

فیلمنامه نویسی

زمانبندی دوره مقدماتی فیلمنامه نویسی

هر آنچه در اطراف خود می بینید از طراحی و آماده سازی تبلیغات با خروجی چاپی در محیط اطراف خود و یا تیزر، فیلم و سریال های کوتاه و بلند در سینما، تلویزیون و شبکه های اجتماعی و ... همه جزو مجموعه نتایج فعالیت افرادی می باشد که در این گروه آموزش دیده اند و حال منجر به درآمد برایشان شده است.
شما با آموزش در هر یک از گرایش های زیر مجموعه این دپارتمان به راحتی می توانید با نهادها و شرکت های خصوصی یا دولتی و یا بعنوان یک اینفلوئنسر بصورت مستقل مشغول به فعالیت شده و کسب درآمد نمائید.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

021-1234

ساعت اداری 8 صبح تا 6 بعدازظهر 

هنر مجموعه ای از فرآیند های ساخت ذهن انسان است که روی احساسات و هوش انسانی اثر می گذارد و کار هنر خلق زیبایی است.